مرکز خرید الیاف ویسکوز در ایران اقدامي در خصوص  پخش محصول با قیمت مناسب و به صورت عمده می نماید. خریدار الیاف ویسکوز در ایران می تواند با مراجعه به فروشگاه عمده فروشی معتبر، این محصول را با قیمت مناسب تهیه نماید.

الیاف ريون یا همان الیاف هاي ويسكوز در واقع ماهیت گیاهی دارند. این الیاف از بسیاری از جهات شبیه به پنبه هستند. اما تفاوت هایی نیز دارند. از جمله این که مانند پنبه سطح ظاهری پر پیچ و تابی ندارند. بلکه سطح مقطع آن دندانه دار می باشد. در واقع الیاف بازیافتی که به صورت عمده از سلولز تولید می شوند را ویکسوز ریون و یا همان ویسکوز می نامند. شهر های مختلف ایران دارای کارخانه های الیاف بزرگ و مجهز می باشند. این کارخانه ها با فراهم کردن بستر های مناسب اقدام به تولید الیاف ویسکوز می نمایند. الیاف ویسکوز قیمت های متفاوتی دارند که می شود با مراجعه به بازار از این قیمت ها اطلاع حاصل کرد. در این زمینه شرکت های تولیدی گوناگونی فعالیت می کنند. 

این بستر ها را می توان به صورت زیر شرح داد:

  • يافت مواد اولیه مرغوب
  • کنترل کیفی و بازرسی های منظم
  • به کار گیری مدرن ترین تجهیزات موجود
  • تیم تولید خلاق و با پشتکار
  • استفاده از دانش فنی روز دنیا در کنار بهره گیری از تجربه شرکت های موفق در این حوزه

الیاف ویسکوز قیمت | مرکز خرید الیاف ویسکوز در ایران

تولید الیاف ویسکوز در ایران

تولید الیاف ویسکوز در ایرانگروه های تولید الیاف ویسکوزی که در ایران مشغول به فعالیت هستند، تلاش دارند تا نیاز خریداران را به بهترین نحو تامین نمایند. تاسیس این گروه های تولیدی در راستای تامین منظم و گسترده نیاز بازار و مجموعه های مرتبط با این صنعت می باشد. آن ها با توجه به نیاز بازار سعی در تولید محصولی می نمایند که علاوه بر کیفیت از قیمت مناسب نیز بهره مند باشد. هدف آن ها جلب رضایت خریداران از طریق عرضه محصول متناسب با نیاز مشتری می باشد. ایران در زمینه تولید الیاف ویسکوز از سابقه و تجربه طولانی برخوردار است. کارخانه الیاف ویسکوز در شهر های مختلف ایران در حال تولید این محصول به صورت عمده می باشد. از جمله در شهر های:

  • مشهد
  • اراک
  • یزد
  • اصفهان

خواص فيزيكي الياف ويسكوز: سطح آن مانند پنبه پيج و تاب ندارد و برخلاف آن با خيس شدن و جذب رطوبت استحكامش كاهش مي يابد و ١٢٪؜ جذب رطوبت دارد ولي پنبه فقط ٨٪؜. خاصيت ارتجاعي پنبه از ويسكوز بيشتر است.درنتيجه ويسكوز خاصيت چروك پذيري اش بيشتر است و دچار تغيير رنگ در برابر آفتاب ميشود البته اگر مدت طولاني زير آفتاب بماند.

خرید الیاف ویسکوز

خرید الیاف ویسکوزخرید الیاف ویسکوز با توجه به گستره وسیع کاربرد های این محصول در صنایع مختلف به صورت عمده صورت می گیرد. شما می توانید در اطراف خود محصولات بسیاری که این الیاف در آن ها به کار رفته است را مشاهده نمایید. ویژگی هایی که این الیاف طبیعی دارند باعث شده به صورت گسترده در زندگی امروزی از آن ها استفاده شود. کیفیت بالای پارچه های تولید شده از الیاف ویسکوز متاثر از همین ویژگی ها می باشد. این پارچه ها از نظر ساختاری شبیه به پنبه هستند. مرکز خرید الیاف ویسکوز این محصول را برای استفاده در زمینه های زیر عرضه می نماید:

  • لباس های زنانه و مردانه
  • لباس های ورزشی
  • مبل
  • کالای خواب 

خريداران الياف ويسكوز ميتوانند با مراجعه به فروشگاه هاي معتبر عمده فروشي اين الياف،محصول خود را با قيمتي مناسب و ارزان دريافت كنند.

خریدار الیاف ویسکوز

خریدار الیاف ویسکوزاگر از خریدار الیاف ویسکوز، علت محبوبیت و کاربرد گسترده این محصول را بپرسید حتما به ویژگی ها و مزیت های این نوع الیاف اشاره خواهد نمود. در تصویر زیر می توانید یک نمونه از این الیاف را مشاهده نمایید. به طور کلی می توان مزیت های استفاده از الیاف ویسکوز را در قالب چند کلمه به صورت زیر بیان نمود:

  • لطافت
  • جذب آب
  • تنفس
  • براقی

كارخانه ها با فراهم كردن شرايط زير اقدام به توليد الياف ويسكوز ميكنند:بهره گيري از تجربه هاي شركت هاي موفقي كه در اين زمينه فعاليت ميكنند_كنترل كيفي محصول و بازرسي هاي دقيق و منظم_دسترسي و استفاده از مواد اوليه مرغوب و با كيفيت_به كارگيري و استفاده از مدرن ترين و پيشرفته ترين تجهيزات و دستگاه ها و ماشين آلات موجود_استفاده و مشاركت از تيمي خلاق و با پشتكار و متخصص

مرکز خرید الیاف ویسکوز

مراجعه به مرکز خرید الیاف ویسکوز نیازمند تحفیقات اولیه می باشد. بسیاری از این مراکز اقدام به حراج الیاف ویسکوز به صورت عمده می نمایند. بدین ترتیب قیمت ها بسیار پایین تر از قیمت رایج بازار خواهد بود. خدماتی که این مراکز برای خریداران در نظر گرفته اند شامل موارد زیر می شود:

  • مشاوره
  • پشتیبانی های فنی و یا اقتصادی
  • تضمین کیفیت
  • خدمات پس از فروش

به خریداران عمده الیاف ویسکوز مراجعه به مراکزی توصیه می شود که بتوانند خدمات بالا را در بهترین سطح کیفیت به مشتریان ارائه دهند.

قیمت فروش الیاف ویسکوز

قیمت فروش الیاف ویسکوزقیمت الیاف ویسکوز:

  • الياف ويسكوز كشور ايران با مشخصات فني : الياف ويسكوز مصنوعي يك كيلوگرم با قيمت ٤٨٠٠ تومان.فروشنده تقيلو
  • الياف ويسكوز كشور چين با مشخصات فني 38mm*١.٢D يك كيلوگرم قيمت ٨٥٠٠ تومان. فروشنده موژان ترنم اسپادانا
  • الياف ويسكوز كشور اندونزي با مشخصات فني ويسكوز ١.٢،١.٥ دنير.يك كيلوگرم.قيمت ٦٠٥٠ تومان فروشنده آپاماي پرتيكان 

الياف سلولزي ويسكوز نوعي خاص از الياف طبيعي هستند كه از طريق كشت به دست نمي آيند و شيوه توليدشان بسيار متنوع است ولي قيمتشان بسيار مناسب تر است. الياف سلولزي كه بيشتر آنها را به نام الياف ويسكوز ميشناسند شيوه خاصي براي مصرفشان دارند.

نمایندگی الیاف پلی استر و ویسکوز

نمایندگی الیاف پلی استر و ویسکوزشركت الياف گستر يزد نمايندگي الياف پلي استر و بهترین مارک الیاف ويسكوز.پلي اتيلن ترفتالات از مهم ترين الياف پلي استر است كه الياف پلي استر دسته اي از الياف مصنوعي اند كه توسط پليمريزاسيون استرها به وجود مي آيند.در منطقه مهمي از يزد در جهت كاهش نياز وارداتي و تأمين نيازهاي داخلي،شركت الياف گستر يزد مشغول به فعاليت است و انواع الياف پلي استر و ويسكوز را توليد ميكند.اين شركت مجهز به پيشرفته ترين ماشين آلات و لوازم توليد و مدرن ترين فن آوري روز دنيا است كه توسط مهندسان و مديران پرتلاش و زحمت كش خود اين محصولات را توليد ميكند و از مرغوب ترين مواد اوليه براي ارائه توليدات با كيفيت و متنوع براي جلب رضايت مشتري استفاده ميكند. ظرفيت توليد اين شركت در سال پنجاه هزار تن است.اهداف اين شركت:ارتقا دائمي محصولات و توليد بر اساس نياز مشتري_جلوگيري از خروج ارز و كاهش واردات به كشور_ افزايش كيفيت محصول جهت رقابت با محصولات مشابه خارجي_تأمين نياز داخلي

فروش الیاف ویسکوز

فروش الیاف ویسکوزفروش نخ و فروش الياف ويسكوز در ايران نخ.خريد و فروش انواع نخ و الياف و مواد اوليه،پنبه،پلي استر،فيلامنت، ويسكوز،نخ اسپان و غيره در يارن بازار .با سايت اينترنتي yarnbazzar.com . توليدي الياف ايران با مديريت جناب آقاي توكل كه توليدكننده و فروشنده انواع الياف در ايران ميباشند.شما ميتوانيد انواع الياف ويسكوز را با كمترين و مناسب ترين قيمت به صورت عمده و جزئي خريداري نماييد.انواع الياف اين مجموعه شامل: الياف ويسكوز، الياف هالو، الياف كومبر نخي، الياف پلي استر و غيره است.براي توليد تشك يا پر كردن و يا ديگر مصارف از اين الياف استفاده ميشود.

بازار الیاف ویسکوز

بازار الیاف ویسکوزقيمت در بازار الياف ويسكوز توسط بازار آسيا(كشورهاي چين،هند و پاكستان) به صورت هفتگي مشخص و معين ميشود.آخرين تغييرات و نوسانات قيمت بازار الياف در سايت ايران يارن مشخص ميشود و در اختيار متقاضيان قرار ميگيرد.سه كشور اصلي تأمين كننده ويسكوز( چين، هند، آمريكا) براي ثبات قيمت اين الياف پس از تعطيلات رسمي برنامه اي براي افزايش قيمت اين الياف را دارند كه توليدكنندگان الياف ويسكوز پس از انتشار و رسيدن اين توافق تلاششان را براي توليد بيشتر و تزريق مجدد به بازار كردند.الياف ويسكوز درواقع پايه گياهي دارند و در بازار به صورت صنعتي به نخ هاي ويسكوز تبديل ميشوند و از اين نخ هاي ويسكوز براي بافت پارچه هاي مختلف استفاده ميشود.

قیمت الیاف ویسکوز

قیمت الیاف ویسکوزقیمت الیاف ویسکوز را می توان از شرکت های مختلفی که در کار تولید این نوع از الیاف هستند جویا شد. قیمت این نوع از محصول ثابت نمی باشد و باید قیمت روز را دریافت کرد. در این زمینه، فروشگاه های گوناگونی نیز وجود دارند که این نوع از الیاف را عرضه می دارند. آنان نیز قیمت روز را برای تان اعلام می کنند. 

برای اطلاعات بیشتر همچنین می شود به وب سایت های رسمی شرکت های تولیدی الیاف ویسکوز مراجعه نمود و درباره قیمت این نوع از محصول از آنان سوال کرد. این وبسایت ها به راحتی در دسترس هستند و با شماره های تلفن داده شده، می توان تماس برقرار کرد. 

اما ویسکوز یک نوع الیاف طبیعی به شمار می رود. این نوع از الیاف از: 

  • پنبه 
  • مغز چوب 
  • شاخه های درختان 
  • تفاله نیشکر 
  • برنج 
  • گندم 
  • و غیره 

تولید می شود. الیاف ویسکوز را به صورت خمیر در می آورند و سپس آن را تولید می کنند. این نوع از الیاف درخشان و براق هستند و نسبت به پارچه های پنبه ای زود به چشم می آیند. شرکت های مختلفی در کشورمان هستند که این نوع از الیاف را تولید کرده و وارد بازار می نمایند. این شرکت ها در انواع گوناگون اینکار را انجام می دهند. کارخانه تولید ویسکوز محصول خود را به صورت عمده به بازار عرضه می دارد. 

فروشگاه اینترنتی انواع الیاف

فروشگاه اینترنتی انواع الیافدر اینترنت فروشگاه های مختلفی وجود دارد که انواع الیاف را به فروش می رسانند. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها الیاف را در دو بخش بندی بزرگ خریداری کنید که عبارتند از: 

  1. الیاف طبیعی 
  2. الیاف مصنوعی 

در این فروشگاه های مدل های مختلفی از این الیاف ها عرضه می شوند و اگر می خواهید بهترین نوع الیاف را خریداری کنید، بهتر است که به وب سایت های رسمی شرکت های تولید کننده و وارد کننده مراجعه نمایید. فروش نخ رایون ویسکوز و خرید و فروش نخ ویسکوز در انواع مختلف، از سوی این فروشگاه ها صورت می گیرد. نخ ویسکوز هندی هم از دیگر محصولاتی است که به فروش می رسد. 

قیمت هر کیلو نخ اکریلیک را هم می شود از این فروشگاه های آنلاین به دست آورد و در صورت نیاز خریداری کرد. به نوعی این فروشگاه ها بازار فروش الیاف مصنوعی و طبیعی به شمار می روند. 

تولیدکننده الیاف ویسکوز در ایران

تولیدکننده الیاف ویسکوز در ایرانکارخانه های گوناگون و متعددی در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می کنند که الیاف ویسکوز را به بازار عرضه می دارند. 

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های این کارخانه ها در شهرهای مختلف و یا بازار قماش در هر شهری که ساکن هستید، محصولات این شرکت ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. 

از جمله شرکت های صاحب نام تولید کننده الیاف ویسکوز در ایران، می توان به این ها اشاره کرد: 

  • شرکت الیاف گستر یزد 
  • تابناز اصفهان 
  • شرکت تندگویان لیف قم 
  • شرکت پارسوماش اصفهان 
  • شرکت پارسیان الیاف 
  • و غیره 

محصولات این کارخانه ها به فروش عمده الیاف در تهران و سایر شهرهای دیگر می رسد. آنان همچنین انواع الیاف بالش را هم تولید کرده و عرضه می دارند. 

مرکز توزیع و صادرات الیاف ویسکوز

مرکز توزیع و صادرات الیاف ویسکوزمرکز توزیع صادرات الیاف ویسکوز، شهرهایی هستند که در آن انواع مختلفی از این محصول تولید می شود. عموماً شرکت های تولید کننده الیاف ویسکوز در استان های قم و اصفهان فعالیت می کنند؛ هر چند در شهرهای دیگری نیز شرکت هایی فعالیت هایی دارند. 

اما شرکت های تولیدی هم در کار توزیع محصولات خود به بازار داخلی می باشند و هم در کار صادرات آن. 

در کنار شرکت های تولیدی، شرکت های بازرگانی نیز این نوع از الیاف را به کشورهای گوناگون صادر می کنند. 

این شرکت ها تجاری در تعامل با تولیدکنندگان محصولات شان را به سایر کشورها عرضه می دارند. 

دیدگاه ها غیر فعالند