این روزها مبلمان به یکی از لوازم اصلی دکوراسیون منازل تبدیل شده است و  این محصول در انواع راحتی و استیل و … تولید می شود که هر کدام دارای پارچه های متفاوتی هستند و با توجه به نوع مبل جنس و طرح پارچه به کار رفته در آنها متفاوت است.

در شرکت های تولیدی نمونه های گوناگون این پارچه ها از جمله پارچه مبلی مازراتی و پورشه، ساتن، چرم، پورشه، مازاراتی و … با بهترین کیفیت تولید می شود و پارچه مبلی صادراتی به علت کیفیت درجه یک متقاضیان زیادی دارد.

تولید کننده پارچه مبلی ایرانی صادراتی

انتخاب پارچه مبلی بر اساس کاربرد آن

انتخاب پارچه مبلی بر اساس کاربرد آن انتخاب پارچه مبلی باید بر اساس کاربرد و نوع مبلمان همچنین با توجه به دکوراسیون منزل صورت بگیرد. به طور مثال از پارچه هایی مانند مخمل و شانل برای مبلمان های سلطنتی و یا کلاسیک استفاده می کنند و این پارچه ها از کیفیت و تراکم بالایی برخوردار بوده و در مقابل پارگی و ساییدگی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و دارای رنگ بندی و طرح های متنوع هستند که مشتری بر حسب سلیقه خود می تواند آن را انتخاب نماید. برای مبلمان راحتی از پارچه هایی مانند کتان و طرح دار بیشتر استفاده می کنند و پارچه  مبلی چرم نیز برای مبلمان اداری کاربرد زیادی دارد.

شرکت فروش انواع پارچه مبلی صادراتی فایپکو

شرکت فروش انواع پارچه مبلی صادراتی فایپکو

شرکت پارچه مبلی مخمل کبریتی را با بررسی و تحقیق می توانید پیدا کنید. یکی از مراکز فروش پارچه مبلی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب همین مرکز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات کالا با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید و آنها مشتری را در انتخاب بهتر راهنمایی نموده تا با شناخت کامل محصول مورد نظر را تهیه کند.
لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

در حال حاضر در کارخانه های نساجی در کشور انواع پارچه مبلی در طرح و جنس های متنوع با استفاده از متریال درجه یک و طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید می شود که علاوه بر ارائه در داخل کشور به بسیاری از کشورهای همسایه نیز صادر می شود که به دلیل مرغوبیت در کشورهای مقصد نیز فروش بسیار خوبی دارد و مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است.
صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای تاجران ایرانی باعث ارزآوری مطلوب برای کشور شده و موجب بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها شده و زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *