ایران یکی از کشور هایی است که در تولید پارچه بسیار فعال می باشد و یکی از پارچه هایی که دارای ارزش بالایی می باش و در مبل سازی مورد استفاده قرار می گیرد پارچه مبلی طرح دار تبریز می باشد که امروزه بهترین نوع پارچه برای مبل محسوب می شود و پر فروش است همان طور که گفته شد پارچه دارای کاربرد های زیادی می باشد و  در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی می باشد. بسیاری از کارخانه ها به وجود آمده اند که در حال تولید پارچه مبلی طرح دار یزد می باشند. 

تولید انواع پارچه مبلی طرح دار یزد

نکاتی جالب برای خرید پارچه مبلی

نکاتی جالب برای خرید پارچه مبلی

به دلیل پیشرفت در زمینه پارچه سازی تنوع در پارچه نیز زیاد شده است و در همه ی زمینه ها چه در رنگ و چه در جنس دارای انواع زیادی می باشند برای خرید پارچه مبلی و شناخت پارچه مبلی  باید به نکات زیادی توجه کنید مانند:

1=نوع پارچه مبل:

  • پارچه با الیاف طبیعی:پارچه های طبیعی مانند کتان، پشم، ابریشم، چرم می باشند که دارای مقاومت بالا هستند و تمیز کردن آن ها راحت تر می باشد.
  • پارچه با الیاف مصنوعی: پارچه های مصنوعی مانند نایلون، ریون، اکریلیک می باشند که خاصیت کشسانی دارند و دارای استقامت و استحکام بالا می باشد.


2=انتخاب سبک و رنگ پارچه مبل:

  • هیچوقت برای اتاق بزرگ پارچه های شلوغ انتخاب نکنید.
  • رنگ های روشن برای سبک های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بهتر از از رنگ های خنثی استفاده شود.

پارچه ها دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارد برای خرید پارچه باید به کیفیت، جنس، مقاومت و استحکام پارچه توجه شود و حتی بای به طرح و رنگ پارچه توجه شود و پارچه ای که خریداری می کنید باید با دکوراسیون منزلتان ترکیب شود و منظره ای دلپذیر را رقم بزند.

سایت رسمی پارچه مبلی طرح دار شرکت فایپکو

سایت رسمی پارچه مبلی طرح دار شرکت فایپکو امروزه بسیاری از پارچه ها در بازار وجود دارند که دارای طرح ها،رنگ ها و مدل های گوناگون می باشند و بسیاری از پارچه ها در بازار وجود دارد یکی از پارچه ها که برای مبل استفاده می شود پارچه مبلی طرح دار است  که دارای کیفیت بالایی است و یکی از بهترین گزینه ها برای مبل پارچه می باشد یکی از شرکت هایی که در حال تولید پارچه مبلی طرح دار است شرکت فایپکو می باشد که پارچه طرح دار شرکت فایپکو دارای کیفیت بالایی نسبت به دیگر پارچه ها می باشد و این نوع پارچه در بازار های کشور دارای طرفداران خاص خود می باشد علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مطبوع می باشد. شرکت فایپکو دارای سایت پارچه مبلی در فضای مجازی می باشد که برای خرید و سفارش پارچه مبلی می توانید از این طریق اقدام کنید که دارای مزایای زیادی نیز می باشد که یکی از این مزایای قیمت مناسب و مرقوم به صرفه می باشد. پارچه های شرکت پارچه مبلی طرح دار فایپکو دارای مزایا و ویژگی هایی بسیاری می باشد چون دارای طرح های بسیار زیبا، قیمت مناسب، برخورداری از تراکم بسیار عالی، مناسب برای استفاده مبل های راحتی، قابل شستشو، دارای زیبایی و لطافت خاص، کیفیت و مقاومت بالا، برخورداری از کیفیت درجه یک، دارای دوام بالا، نوعی پارچه درجه یک، متنوع در رنگ و طرح. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *