پارچه مبلی مسکو کد ۳ در گرماژ ها و کیفیت های متفاوتی تولید می ‌شود و این نوع پارچه نسبت به پارچه ‌های معمولی گرماژ بیشتری دارد و اصلا حالت چرم را به خود نمی‌گیرد. خرید عمده پارچه مبلی مسکو در بازار دیده می‌شود و این امر در راستای نرمی و لطافت بسیار بالای این محصول و استفاده از آن برای پوشش دهی مبل های راحتی می باشد.

خرید عمده پارچه مبلی مسکو کد 3

نکات انتخاب پارچه مبلی برای منزل

نکات انتخاب پارچه مبلی برای منزل همان طور که مستحضر هستید در زمان خرید پارچه مبلی برای منزل اولین عاملی که به ذهن مشتری می رسد، انتخاب رنگ پارچه متناسب با رنگ دکوراسیون منزل است.

این پارامتر معمولاً جزو بزرگترین عامل انتخاب پارچه به حساب می آید. اما در حالی که رنگ اهمیت زیادی دارد، عوامل دیگری نیز به همان نسبت دارای اهمیت هستند که باید در زمان خرید به آنها توجه کرد.

از مهمترین نکات انتخاب پارچه مبلی برای منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه به دوام پارچه مبلی:  دوام پارچه مبلی باید بسته به نوع مبلمان، اتاق مورد استفاده و جنبه های شخصی خانوادگی انتخاب شود و در زمان انتخاب پارچه باید به الگوهای بافته شده پارچه مبلی توجه بسیار زیادی شود و معمولاً بهترین پارچه باید دارای تراکم نرخ بسیار بالایی باشد.
  • توجه به سبک و نوع پارچه مبلی: پارچه مبلی را که انتخاب می کنید باید هر دو قطعه مبلمان و دکوراسیون داخلی را تکمیل کند و به عبارت ساده‌ تر انتخاب پارچه باید با سبک و شخصیت قطعه مبل هم تراز باشد. به عنوان مثال یک پارچه سنتی برای قاب سنتی مناسب است. در صورتی که یک پارچه مدرن و امروزی برای پوشش دهی مبلمان مدرن باید در نظر گرفته شود.
  • توجه به رنگ پارچه مبلی: همان طور که اشاره کردیم رنگ اولین انتخاب در زمان خرید پارچه مبلی است و باید متناسب با دکوراسیون های دیگر منزل انتخاب شود.
  • توجه به مقاومت پارچه در برابر کپک زدگی: اگر در مناطقی با آب و هوای مرطوب تر زندگی می کنید باید در زمان خرید پارچه مبلی پارچه ای را انتخاب کنید که مقاومت به کپک زدگی بالایی داشته باشد.

قیمت جدیدترین پارچه مبلی مسکو خارجی

قیمت جدیدترین پارچه مبلی مسکو خارجی قیمت پارچه مبلی خارجی مسکو در راستای کیفیت و گرماژ این محصول مشخص می شود. پارچه مبلی مسکو یکی از جدیدترین نمونه پارچه های موجود در بازار است که در نمونه های متنوع تولید می شود.

گرماژ این نوع پارچه در مقایسه با دیگر پارچه ها بسیار بیشتر است و این محصول اصلاً حالت چرم به خود نمی‌گیرد و تعریق را به همراه ندارد. پارچه مدل مسکو تقریباً از نظر ساختاری شباهت زیادی به پارچه های مخمل دارد و از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *