پارچه مبلی مازراتی درجه یک به منظور محافظت از مبل در مقابل رطوبت و خیس شدن و جلوگیری از خراب و فرسوده شدن آن و همچنین زیبایی بخشیدن به دکوراسیون فضای داخلی ساختمان ها و منازل، توسط مردم خریداری شده  و استفاده می گردد.

سایت خرید پارچه مبلی ضد آب نانو

از پارچه های مبلی نانو چه می دانید؟

از پارچه های مبلی نانو چه می دانید؟ افراد زیادی ممکن است علی رغم میل و سلیقه خود در هنگام خرید پارچه مبلی تمایل به انتخاب پارچه هایی را داشته باشند که دارای رنگ تیره هستند. زیرا ترجیح می دهند در صورتی که آب بر روی پارچه مبلی ریخت و یا لکّه ای بر روی آن افتاد، کمتر دیده شود و از آنجا که رنگ های تیره کمتر آن ها را نشان می دهند،  امکان دارد برای خرید مناسب تر به نظر برسند.

اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، لازم است به این نکته توجه کنید که می توانید با خرید پارچه های نانوی مبلی، دیگر نگران کثیف و لک شدن آن ها نباشید. زیرا این گونه پارچه ها آلودگی را به خود جذب می نمایند.

دلیل وجود این قابلیت در این پارچه های مبلی که ممکن است بتوان گفت جدیدترین پارچه مبلی موجود در بازار می باشند در این است که این گونه پارچه ها به وسیله فناوری نانو تولید می گردند. نانو تکنولوژی یا همان فنّاوری نانو را می توان از آخرین دست آورد های علمی نوین بشر دانست که به او این امکان را داده است که بتواند مولکول ها و اتم های سازنده مواد گوناگون را تحت نظارت خود در آورد.

البته، ویژگی ها و قابلیت های پارچه نانو منحصر به جذب و رفع آلودگی از سطوح این پارچه نمی شود. بلکه برای این پارچه ها کارکرد های دیگری نیز می توان ذکر نمود.

یکی از این ویژگی ها، آبگریز بودن این نوع پارچه ها می باشد. به این معنا که در صورتی که آب بر روی پارچه بلی نانو بریزید، بر روی سطح پارچه مانده و به لایه های زیرین  مبل نفوذ نمی کند. نکته جالب تر آن که این پارچه ها علی رغم آب گریز بودن، قابل شستشو می باشند.

شستن پارچه های مبلی که بر اثر زمان ممکن است کثیف شوند، امری اجتناب ناپذیر است. اما اگر پارچه مبلی مورد استفاده شما، معمولی باشد، ممکن است نتواند پایداری و کیفیت خود را در مقابل ترکیبات مواد شوینده حفظ نماید و دچار رنگ پریدگی شود و به مرور زمان، فرسوده گردد.

از مزیت های دیگری برای که پارچه های نانو مبلی ذکر می کنند این است که بر خلاف پارچه های معمولی در مقابل مواد شوینده مقاوم بوده و بر اثر شستن دچار فرسودگی و رنگ پریدگی نمی شوند.

فروش عمده جدیدترین پارچه مبلی ضد آب

فروش عمده جدیدترین پارچه مبلی ضد آب  با گسترش بازار فروش مبل در سال های اخیر، بازار خرید و فروش پارچه مبلی نیز در سال های اخیر رونق خاصی یافته است و به همین دلیل تولید کننده های زیادی به تولید و عرضه این محصول می پردازند.

شرکت ما نیز به تولید، عرضه و فروش پارچه مبلی مازراتی ساده می پردازد، اگر شما نیز خواهان تهیه این محصول می باشید، با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *