صنایع گوناگون لحظه به لحظه در کشور ما در حال توسعه هستند. یکی از رو به رشدترین صنایع حاضر در کشور, صنعت مبلمان و کالای خواب است. با توجه به نیاز روزافزون به انواع مبلمان منزل و اداری و استفاده همگان از آن, این صنایع به صنعت پرکاربرد و پر رونقی تبدیل شده اند. ابر و اسنفج علاوه بر صنعت کالای خواب, مبلمان منزل و اداری در صنایع پرکاربرد دیگری همچون لوازم آرایشی نیز بکار میروند.

شاید این سوال برای شما بوجود آمده باشد که پارچه مبلی مازراتی درجه یک مورد نیاز برای این بازار پر رونق از کجا تامین می شود.

کارخانجات متعددی در سراسر ایران به تولید و پخش ابر و اسفنج به تمامی کارگاه ها و شرکت های فعال جهت استفاده در حوزه های ذکر شده مشغول هستند.شعبات مختلفی به عنوان مرکز فروش ابر و اسفنج در تهران به عنوان مرکز اصلی این ماده اولیه در حال انجام فعالیت هستند و این امر باعث شده حتی سفارش های متعددی از سایر شهر ها ی کشورمان داشته باشند. لیست قیمت ابر و اسفنج را می توان از شرکت های تولیدی و نمایندگی های آنان در شهرهای مختلفی پیدا کرد. این نوع از کالا دارای ارزش زیادی می باشد.

لیست قیمت ابر و اسفنج | پخش ابر و اسفنج

قیمت اسفنج و ابر 30 کیلویی

قیمت اسفنج و ابر 30 کیلوییابر و اسفنج موردنیاز صنعت در وزن ها و اندازه های مختلفی به فروش میرسند.شاخص وزن اسفنج تعیین کننده مدت دوام آن است بدین معنی که هرچه وزن آن بیشتر باشد از دوام بالاتری برخوردار بوده و فرایند اصطکاک و سایش آن کندتر است.برای مثال ابر و اسفنج 30 کیلویی برای قسمت هایی از محصول مورد نیاز( مثلا تشک)بکار میرود که نیاز به دوام و استقامت بالایی دارد از جمله قسمت نشیمن مبل یا دسته های آن.

وزن های ابر و اسفنج متداول در بازار شامل ابرهای 12 کیلویی, 15 کیلویی, 17 کیلویی, 20 کیلویی, 25 کیلویی, 30 کیلویی و 35 کیلویی هستند.

قیمت ابر 30 کیلویی به نسبت سایر وزن های آن و کاربردهای متنوع و استقامت بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه میباشد و در بسیاری از مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارد.قیمت اسفنج 30 کیلویی نیز با توجه به کاربرد فراوان آن بسیار اقتصادی است.

با گسترش کاربرد و نیاز به این صنعت, بصورت آنلاین و با بهره مندی از پشتیبانی های کارشناسان با اندکی پرس و جو از افراد خبره قادر خواهید بود از قیمت و کیفیت انواع ابر و اسنفج مطلع شده و امکان هرگونه سودجویی را به حداقل برسانید.

مرکز فروش و پخش ابر و اسفنج

مرکز فروش و پخش ابر و اسفنجمراکز مختلفی جهت فروش و پخش ابر و اسفنج فعالیت دارند که میتوان به عنوان نمونه به کارخانه اسفنج البرز اشاره کرد.

اگر مستقیما قصد خرید ابر و یا اسفنج را بصورت عمده دارید پیشنهاد میکنیم با اطلاعات اولیه از انواع و سایز آن و اطلاع نسبی از بازار اقدام به خرید کنید. در شهرهای مختلف مراکزی وجود دارد که این مدل از کالا به فروش می رسد. این مراکز دارای فروشگاه های مختلفی می باشند که از آن جا عرضه به شهرهای گوناگون انجام می پذیرد.

برای خرید می توانید به این مراکز در هر شهری که ساکن هستید مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

شرکتهای تولید ابر و اسفنج در ایران

شرکتهای تولید ابر و اسفنج در ایرانخوشبختانه ابر و اسفنج از جمله مواد اولیه پرکاربرد صنعتی است که در کشور عزیزمان تولید و در سراسر کشور توزیع میشود. در هرکجای ایران که باشید با دسترسی آسان به اینترنت به یکی از بهترین و نزدیکترین کارخانجات و مراکز تولید ابر و اسفنج دسترسی خواهید داشت.

از جمله تولیدکنندگان کلان ابر و اسفنج در ایران میتوان به کارخانجات زیر اشاره کرد:

  • کارخانه های ابر و اسفنج در تهران
  • کارخانه های ابر و اسفنج در تبریز
  • کارخانجات ابر و اسفنج در اراک
  • کارخانجات ابر و اسفنج در اصفهان

فروشنده عمده انواع اسفنج و ابر

فروشنده عمده انواع اسفنج و ابراگر همین الان صفحه اینترنت خود را باز کنید صفحات متنوع و شرکت های گوناگونی را خواهید دید که به عنوان نماینده و فروشنده عمده انواع ابر و اسفنج پذیرای مشتریان عزیز خواهند بود.

هریک از این صفحات شامل توضیحات اولیه ای در مورد ابر و اسفنج و انواع آنها خواهد بود تا مشتریان با اطلاعات کامل اقدام به خرید کنند.

با توجه به کاربردهای مختلف ابر و اسفنج قیمت های مختلفی در بازار برای ایم ماده اولیه ارائه شده است.

مثلا در برخی از این صفحات میتوانید لیست قیمت فوم مبل را با توجه به نوع فرم( مثلا سرد بودن آن) بصورت حدودی مشاهده کنید تا بتوانید خرید مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

پخش عمده ابر و اسفنج

پخش عمده ابر و اسفنجپخش عمده ابر و اسنفج را این گزینه ها انجام می دهند:

  • کارخانه های تولیدی
  • شرکت های تجاری
  • نمایندگی شرکت های گوناگون
  • فروشگاه های عمده فروشی
  • وب سایت های اینترنتی

پخش کننده اصلی و عمده ابر و اسفنج در کشور را می توان کارخانه ها نامید. برای نمونه کارخانه ابر اصفهان یا ابر و اسفنج آراد در کار پخش عمده این نوع از کالا می باشند. آنان در درجه های مخلتفی این کار را انجام می دهند.

لیست قیمت ابر و اسفنج باکیفیت ایرانی

لیست قیمت ابر و اسفنج باکیفیت ایرانیقیمت ابر و اسنفج با کیفیت ایرانی در بازار متفاوت است. برای مثال شما می توانید برای تهیه لیست قیمت ها به فروشگاه های مختلف و یا نمایندگی تولیدی ها مراجعه کنید. از این مراجع می توانید قیمت اسفنج فشرده و قیمت ابر فشرده در مشهد را جویا شوید. فروش ابر و اسفنج در مشهد از سوی فروشگاه های گوناگون انجام می شود.

در این جا به چند نمونه از قیمت های ابر و اسفنج اشاره می نماییم:

  • قیمت ابر 12 کیلویی: 105000 ریال
  • قیمت اسفنج 25 کیلویی: 174000 ریال
  • قیمت اسفنج 40 کیلویی: 320000 ریال
  • قیمت اسنفج ریباند 80 کیلویی: 350000 ریال

خرید و فروش ابر و اسفنج باکیفیت

خرید و فروش ابر و اسفنج باکیفیتخرید و فروش ابر و اسفنج با کیفیت از سوی فروشگاه های معتبر صورت می گیرد. شما می توانید از این فروشگاه ها بهترین ابر و اسفنج را تهیه کنید. این فروشگاه ها در شهرهای مختلف فعالیت می کنند. آنان این محصول را در:

  • وزن های متفاوت
  • برش های متنوع
  • قیمت های گوناگون
  • رنگ های متنوع
  • اندازه های مختلف

عرضه می دارند. خرید و فروش ابر و اسفنج اصفهان و خرید و فروش ابر و اسفنج شیراز در بازارهای بزرگی صورت می گیرد که این نوع از کالا در مدل های متفاوت عرضه می شود. البته در این زمینه وب سایت های اینترنتی هم فعالیت گسترده ای دارند.

فروش آنلاین ابر و اسفنج

فروش آنلاین ابر و اسفنجفروش آنلاین پارچه مبلی مازراتی ساده از سوی وبسایت های رسمی شرکت های تولید کننده صورت می گیرد. اگر می خواهید بهترین و با کیفیت ترین نمونه از این کالا را خریداری کنید، بهتر است که به وب سایت های گوناگونی سر بزنید که از سوی شرکت های تولیدی و فروش طراحی شدند.

در این وبسایت ها می توان بهترین نوع کالا را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

خرید آنلاین مزایای مختلفی دارد البته در این زمینه باید به وبسایت هایی سر بزنید که از اعتبار ویژه ای برخوردارند. فروشگاه های آنلاین ابر و اسفنج این خدمات را را ارائه می دهند:

  1. کالا را تضمین می کنند.
  2. در زودترین زمان ممکن به دست خریدار می رسانند.
  3. در هر نقطه ای که خریدار خواسته باشد، ان را تحویل می دهد.
  4. قیمت را ارزان حساب می کند.

با این خصوصیات متوجه می شویم که تا چه اندازه خرید آنلان به صرفه تر است. البته این مسئله یک طرفه نیست و مزیت های مختلفی هم برای فروشنده دارد.

بازار بزرگ انواع الیاف در کشور

بازار بزرگ انواع الیاف در کشوردر شهرهای مختلف کشورمان می توان به بازارهای مواجه شد که انواع الیاف را در آن به فروش می رسانند. در این بازارها فروشگاه های گوناگونی فعالیت می کنند که الیاف را در دو نوع متفاوت عرضه می دارند:

  1. الیاف طبیعی
  2. الیاف مصنوعی

هر کدام از این الیاف خود دارای نمونه های گوناگونی هستند. شما می توانید به راحتی این بازارها را پیدا کرده و خرید خود را از آن جا انجام دهید. در این بازارهای بزرگ، نمایندگی شرکت های معتبر تولید کننده الیاف از هر نوعی نیز فعالیت می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *